به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی چهارشنبه شب و در حاشیه برگزاری نشست شورای اداری استان قزوین، به خبرنگار ایرنا گفت: رسانه ها می‌توانند عزم و اراده مردم را برای حمایت از تولید داخلی و خرید کالاهای باکیفیت ایرانی مضاعف کنند.
وی ادامه داد: رسانه ها همچنین باید حمایت از تولیدکنندگان واقعی و انعکاس مشکلات عرصه تولید داخلی را در دستور کار خود قرار داده و مردم را به خرید کالای باکیفیت ایرانی تشویق نمایند.
به گفته وی، امیدواریم با کمک همه مردم تولید ملی در کشور با قدرت شکوفا شود تا هم تولیدکنندگان داخلی خوشحال شده و هم در کشور اشتغال ایجاد شود.
امام جمعه اراک اضافه کرد: باید جلوی واردات بی رویه و بی کیفیت به کشور گرفته شده و تنها به واردات کالاهای سرمایه ای و واسطه ای در حد مورد نیاز و ضرورت بسنده شود.
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: می توانیم با توجه به ظرفیت های موجود سالانه میلیاردها دلار بابت صادرات برخی از کالاها از جمله کیف، کفش، وسایل دارویی و ورزشی عاید کشور کنیم.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک در پایان افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا در سال حمایت از کالای ایرانی، چرخه اقتصاد و رونق اقتصادی در کشور را به گردش درآوریم تا شاهد یک اقتصاد پویا و رونق معیشت مردم باشیم.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.