به گزارش ایرنا، علی فرخزاد در نشست هماهنگی ساخت بیمارستان سجادیه مهرگان که با حضور داوود محمدی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد،افزود: عملیات اجرایی ساخت این مرکز درمانی پنجم اردیبهشت ماه همزمان با میلاد امام سجاد(ع) با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود.
وی اضافه کرد:این بیمارستان با 160تخت در بخش جنرال و 30 تخت تخصصی مرتبط با بیماری های سوختگی با همکاری مجموعه خیریه سجادیه احداث خواهد شد.
وی با بیان اینکه مقدمات لازم برای ساخت این بیمارستان اعم از تهیه زمین و طراحی نقشه ها انجام شده است،افزود: این مرکز درمانی طی سه سال احداث خواهد شد.
فرخزاد با بیان اینکه قزوین در سال های گذشته از نظر تعداد و وضعیت بیمارستان از استان های محروم کشور بود، ادامه داد:خوشبختانه در سال های اخیر با آغاز ساخت بیمارستان 700 تختخوابی در قزوین و 150 تختخوابی در الوند و طی ماه آینده احداث بیمارستان مهرگان بزودی تحول بزرگی در حوزه زیرساخت های درمانی استان شکل خواهد گرفت.
وی با اشاره به اختصاص بخشی از این بیمارستان به درمان تخصصی سوختگی، گفت: وجود یک بخش مجهز سوختگی از نیازهای بزرگ ساکنان مناطق محمدیه، مهرگان و الوند بود و در بسیاری از موارد از جمله حادثه انفجار منزل مسکونی در خاکعلی طی ایام نوروز، از نظر انتقال فوری بیمار به تهران مشکل داشتیم که با احداث این بیمارستان این نیاز رفع می شود.
شهرک یا ناحیه شهری مهرگان محمدیه واقع در 18کیلومتری شرق قزوین، شهری تازه تاسیس از توابع شهرستان البرز است.
مهرگان با بیش از 30هزار واحد مسکونی یکی از بزرگترین سایت های مسکن مهر در کشور به شمار می رود.
ساخت بیمارستان از مطالبات و نیازهای شهروندان ساکن در این شهر جدید است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.