به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار مهدی محمودی افزود: نیروهای پلیس در این روز در آماده باش کامل خواهند بود.
وی اظهار کرد: رعایت قوانین ترافیکی و انتظامی از سوی شهروندان می تواند به پلیس در برقراری آرامش و امنیت در روز طبیعت کمک موثری داشته باشد.
فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه از ساعت 6 صبح تا 22 روز دوشنبه ورود هرگونه کامیون از میدان شورا و سایر ورودی ها به جاده باراجین و بوستان فدک ممنوع است، افزود: ماموران پلیس در روز طبیعت تا ساعات پایانی به برقراری نظم و آرامش شهروندان همت گماشته و شهروندان می توانند در صورت برخورد با مشکل و مسائل خاص، مراتب را با ماموران پلیس از طریق تلفن 110 گزارش دهند تا در سریع ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.
سردار محمودی یادآور شد: پلیس قزوین علاوه بر تامین امنیت سفر هموطنان در جاده ها و محورهای مواصلاتی؛ در داخل شهر نیز با برهم زنندگان نظم و امنیت به ویژه خرده فروشان مواد مخدر و سارقان اموال مردم برخورد شدید خواهد کرد.
این مقام ارشد انتظامی به شهروندان توصیه کرد تا از انجام هر گونه تخلفات رانندگی به خصوص عدم استفاده از کلاه ایمنی وسایر تخلفات موتورسیکلت سواران ، حمل مسافر در اتاق بار وانت بارها و کامیونت ها و کامیون ها ، هر گونه حرکات نمایشی توسط راکبان موتورسیکلت سواران پرهیز کنند.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.