به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین سیده حمیده زرآبادی شامگاه جمعه با حضور در اولین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی در قزوین افزود: موضوع فرهنگ و سنن اقوام ایرانی و به نمایش گذاشتن این فرهنگ ها موجب می شود تا با شناخت هویت ملی، بیش از گذشته به آداب و سنن کشورمان افتخار کنیم.
وی با باین اینکه هوشمندی مدیریت شهری در برگزاری چنین جشنواره ای قابل تحسین است، اظهار کرد:معرفی و احیاء تمدن، فرهنگ و سنت های دیرینه کشورمان بسیار اقدام ارزشمندی است که توسط مدیریت شهری قزوین با برگزاری این جشنواره محقق شد.
وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری قزوین با به کارگیری نیروهای جوان توانسته است برنامه های با نشاط و شاد در شهر برگزار کند، اظهار کرد: حمایت از بانوان در مسئولیت های مختلف باید مورد توجه تمامی ارگان ها قرار گیرد و از ظرفیت جوانان و بانوان بیش از پیش بهره برداری شود.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابر آمار بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی قزوین 30 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است که این موضوع علاقه مردم نسبت به موضوعات فرهنگی را نشان می دهد.
اولین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی از یکم تا دهم فروردین ماه در شهر قزوین برگزار شد.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.