سرهنگ نصرالله بیگلری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ترافیک در لاین شمالی آزادراه های قزوین - کرج، قزوین - رشت و قزوین - زنجان نیمه سنگین و در سایر جاده ها نیز شاهد ترافیک روان هستیم.
وی اضافه کرد: با توجه به آغاز طرح نوروزی پلیس راه، از 24 تا 28 اسفند ماه گذشته میزان سفرهای نوروزی 14 درصد در سطح این استان افزایش داشته و با توجه به وضعیت ترافیکی موجود، پیش بینی می شود امسال با افزایش حجم چشمگیر سفرهای نوروزی روبرو باشیم.
وی ادامه داد: با توجه به سنگینی بار ترافیکی در جاده های استان به رانندگان توصیه می شود ضمن رعایت فاصله طولی با خودروی مقابل جهت جلوگیری از وقوع تصادف های زنجیره ای، از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی و یا تغییر خط حرکت خودداری کرده و با سرعت مجاز حرکت کنند.
سرهنگ بیگلری اضافه کرد: با توجه به اینکه بیشتر واژگونی خودروها به علت خستگی و خواب آلودگ روی می دهد، از این رو توصیه می شود رانندگان به ازای هر 2 ساعت رانندگی حداقل 20 دقیقه استراحت کرده و دوباره به مسیر خود ادامه دهند.
رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان گفت: پلیس با استقرار در مسیرهای ارتباطی استان، ضمن کنترل و بازرسی وضعیت راه ها، به طور قاطع با رانندگان متخلف برخورد می کند.
استان قزوین دارای 217 کیلومتر آزادراه، 292 کیلومتر بزرگراه، 253 کیلومتر راه اصلی و 563کیلومتر راه فرعی است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.