به گزارش ایرنا، بهمن طاهرخانی روز دوشنبه در آیین افتتاح دفتر بیمه تجارت نو در شهر الوند، افزود: شرکت های بیمه ضمن شفاف سازی صورت های مالی خود و ارائه خدمات متنوع بیمه ای، سعی داشته کنند تا با پرداخت های به موقع در زمینه خسارت ها، ظرفیت صنعت بیمه ای کشور را برای حضور در عرصه های جهانی فراهم سازند.
وی ادامه داد: به لحاظ اهمیت و ضرورت تضمین سرمایه گذاری های صنعتی، بیمه می تواند به عنوان حامی امن حافظ اینگونه سرمایه ها باشد.
رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان قزوین اضافه کرد: با ارائه خدمات بیمه ای، بهره مندی از آن برای شهروندان در موارد متعدد زندگی از جمله بهداشت، درمان و مسکن با خیالی آسوده تر صورت می پذیرد.

**آموزش در شکوفایی صنعت بیمه نقش به سزایی دارد
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز نیز در این جلسه گفت: آموزش در شکوفایی صنعت بیمه نقش به سزایی داشته تا جایی که با ارائه آموزش و آگاه سازی شهروندان برای رعایت ایمنی در تمامی جوانب زندگی موجب می شود از بار مالی خسارت ها که صنعت بیمه متحمل آن شده، کاسته شود.
محمد نصیری اضافه کرد: آموزش با محوریت ارائه خدمات بیمه ای در رشته های متعدد موجب می شود تا با هزینه های اندک خود، سرمایه هایمان را زیر چتر حمایتی بیمه بابت جبران خسارت های احتمالی قرار دهیم.
به گفته وی، بیمه ها علاوه بر آنکه یک بنگاه اقتصادی به شمار می روند، در مواقع حساس توانسته اند نقش حمایتی خود را در جبران خسارت ها به خوبی ایفا کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در این نشست گفت: حوادث، چه به شکل خطای نیروی انسانی یا حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی همواره در کمین صنایع قرار داشته که خسارت های جبران ناپذیری را نیز به چرخه تولید و اشتغال وارد می کنند.
حمیدرضا خانپور افزود: برای پایداری صنعت و ایجاد اشتغال پایدار با آغوشی باز از صنعت بیمه با رعایت اخلاق حرفه ای و اعتماد سازی در صنعت استان، استقبال می کنیم.
9884/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.