به گزارش ایرنا، حسین باجیوند شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از افتخار آفرینان فوتبال قزوین افزود: در رقابت های زیر 15 سال کشور که به میزبانی قزوین و با حضور 6 تیم برگزار شد تیم پیام قزوین به عنوان تیم نخست به مرحله دوم و در مسابقات منطقه ای امیدهای کشور نیز که با حضور هفت تیم و به میزبانی قزوین پیگیری شد، تیم سرخ جامگان استان به عنوان تیم اول به مرحله دوم این رقابت ها صعود کردند.
وی ادامه داد: موفقیت های کسب شده نتیجه همدلی و همراهی فوتبال دوستان و علاقه مندان به این رشته ورزشی است که باید از زحمات همه آنها تقدیر و تشکر کرد.
باجیوند اضافه کرد: امروز هیات فوتبال نه تنها از نظر مالی به مساعدت بخش های سیاسی نیازی ندارد بلکه نبودن این نوع دخالت ها موجب ارتقا و رشد این رشته ورزشی پرطرفدار در سطح استان نیز شده است.
به گفته وی، فوتبال قزوین کمبودهایی را نیز دارد که امیدواریم با راهنمایی و همراهی های دوستداران این رشته ورزشی بتوانیم آنها را به بهترین شکل رفع کنیم.
رئیس هیات فوتبال استان قزوین افزود: امیدواریم در سال 97 و با تهیه تقویم و برنامه ریزی مناسب بتوانیم بهتر از سال گذشته در میادین این رشته حضور یافته و عملکرد بهتری را از خود برجا بگذاریم.
نایب رئیس هیات فوتبال استان قزوین نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه در گذشته بانوان این رشته هیچ مسابقه ای را در سطح استان برگزار نکردند اما توانستیم با بهره گیری از برخی امتیازها، سهمیه های خود را در رقابت های کشوری حفظ کنیم.
طاهره کشتی رانی ادامه داد: امروز استعدادهای فوتبال قزوین مانند نگین همتی، آیناز حق وردی، فاطمه اعتدادی، ندا رحمانی و مریم قنبری در لیگ ها و مسابقات کشوری حضوری درخشان داشته و ظرفیت های فوتبال بانوان استان را به کشور معرفی می کنند.
در ادامه این مراسم، از تیم های پیام، ستاره شهر، ستارگان قزوین در رده نونهالان، تیم های آراد تاکستان، پیام قزوین و نوین گستر تاکستان در رده زیر 15 سال، تیم های سرخ جامگان آریا، ستاره شهر اقبالیه و نوین گستر تاکستان در رده سنی نوجوانان، تیم های کیان جوان قزوین، ستاره شهر اقبالیه و سرخ جامگان آریا در رده سنی امید با اهدای لوح و کاپ تجلیل به عمل آمد.
همچنین با اهدای لوح کاپ از تیم های سفیر نوین آبیک، پسران برتر قزوین و کاسپین نوین در رده بزرگسالان و تیم های شایستگان، ماندگار و فرهیختگان در رده سنی پیشکسوتان که به ترتیب رتبه های اول تا سوم لیگ ها را به دست آورده بودند، تقدیر شد.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.