به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان کمک از محل درآمد موقوفات متصرفی استان به 800 خانوار از نیازمندان معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان اهدا شده است.
وی اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای امینانه نیت واقفین خیر اندیش و محرومیت زدایی در مناطق نیازمند استان صورت گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین عادل در ادامه یادآور شد: از محل درآمد موقوفات غیر متصرفی همچنین یک میلیارد ریال در قالب بسته های غذایی به 600 خانواده نیازمند استان اهدا شده و همچنین به یک هزار و 400 نفر نیز البسه اهدا شده است.
وی تصریح کرد: سیاست اصلی اوقاف در کمک به محرومین شناسایی نیازمندان واقعی و حفظ شان و کرامت آنان است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: کمک به نیازمندان از محل در آمد موقوفات نه تنها موجب برکات و اجر معنوی برای واقف شده بلکه تا بخش زیادی از نیاز مستمندان این شهرستان را نیز برآورده کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین عادل افزود: وقف احسان ماندگاری است که می‌ تواند در زمینه‌های مختلف راهگشای حل مسائل و مشکلات جامعه باشد، در این راستا امید است مردم شریف، خیر و متدین استان در زمینه ایجاد وقف‌هایی با نیت کمک به نیازمندان حضور داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای برنامه های متنوع لحظه سال تحویل در سطح 50 بقعه متبرکه استان قزوین اشاره کرد و گفت: برنامه ویژه سال تحویل به صورت نمادین با حضور جمعی از مسئولان و صدا و سیما در امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین عادل با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری و ویژه برنامه نوروزی در سطح 90 امامزاده شاخص استان قزوین اشاره و خاطر نشان کرد: در راستای اجرای این طرح به منظور برگزار شدن برنامه های متنوع فرهنگی در سطح بقاع متبرکه 50 نفر از مبلغین به امامزاده های استان اعزام شدند.
7390*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.