به گزارش شامگاه شنبه ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با مدیران شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با تاکید بر اینکه باید خدمات عادلانه به همه شهروندان ارائه شود، اظهار کرد: نگاه دینی بر این اصل استوار است که خدمات عادلانه به همه شهروندان ارائه و هیچگونه تفاوتی در حوزه خدمت ‌رسانی به شهروندان وجود نداشته باشد.
وی بر نظارت‌های دقیق در ارائه آب شرب با کیفیت به مردم تاکید و اضافه کرد: شهروندان با اعتماد به مسئولان از آب شرب استفاده می‌کنند، پس بنابراین باید همت مسئولان بر این باشد که با نظارت‌ های دقیق و اتخاذ راهکارهای مناسب ضمن حفظ کیفیت آب شرب، رضایت مردم را افزایش دهند.
امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه مسئولان امین مردم هستند و نباید در کارها سهل‌‌ انگاری صورت بگیرد، افزود: سهل‌انگاری
مسئولان نه ‌تنها موجب بی‌ اعتمادی مردم می‌شود، بلکه عواقب قیامتی نیز به همراه داشته و خسارت‌ های آن جبران ناپذیر است.
نماینده ولی ‌فقیه در استان قزوین، فرو نشست دشت قزوین را چالشی جدی و خطرناک دانست و گفت: این دشت دیگر تحمل چاه ‌های جدید را ندارد و مسئولان باید در این حوزه دقت داشته باشند که برای تامین آب راهکارهای دیگری جز حفر چاه ‌های جدید جایگزین کنند.
وی برنامه‌ ریزی و نگاه‌های بلند مدت را برای برون رفت از مشکلات ضروری دانست و خاطر نشان کرد: مسئولان فقط برای دوران مسئولیتی خود برنامه ‌ریزی نکنند بلکه برنامه ‌ها را با نگاه به آینده تدوین کرده تا نسل‌های آینده نیز از خدمات امروز بهره‌مند شوند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.