به گزارش ایرنا، عباس علائی مقدم عصر شنبه در مراسم تجلیل از روسای هیات های ورزشی شهرستان بوئین زهرا، افزود: ورزش این شهرستان در سال های اخیر به موفقیت های خوبی دست یافته و امیدواریم با واگذاری میزبانی رقابت های کشوری در آن، شاهد ارتقای بیش از پیش قهرمانان رشته های ورزشی در آن باشیم.
وی به رشد جمعیت این شهرستان و تلاش در جهت جذب اعتبارات ورزشی بیشتر اشاره کرد و گفت: سعی ما در ارتقای ورزش شهرستان و پرورش قهرمانان فراملی در آن است.
به گفته وی، باید با برنامه ریزی بر مدار ورزش حرکت کنیم زیرا تزریق اعتبارات در مناطق مختلف براساس برنامه های یک ساله صورت خواهد گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: هیات های ورزشی باید به صورت گروهی مدیریت شوند تا در زمینه همگانی کردن رشته های وزشی و قهرمان پروری موفقیت بیشتری حاصل شود.
وی با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا به 30 درصد توسعه ورزش همگانی در سطح استان دست یابیم و برای رسیدن به این هدف توسعه ورزش در مناطق مختلف استان در دستور کار جدی قرار بگیرد، افزود: پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی یکی از نقاط قوت ورزش است که باید نهایت استفاده را از آن برد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوئین زهرا نیز در این جلسه گفت: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی این شهرستان در دستور کار جدی مسئولان قرار گرفته و امیدواریم شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران آن نیز در آینده باشیم.
خیرالله فخاری اضافه کرد: آمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان از سه هزار و 500 به پنج هزار و 500 نفر در سال جاری افزایش یافته که این مهم بیانگر تلاش و کوشش هیات های ورزشی است.
وی در پایان اظهار داشت: شهرستان بوئین زهرا امسال در رشته های کشتی، تکواندو، کاراته، فوتبال و شنا به مقام قهرمانی استان دست یافته که باید از تلاش مسئولان ورزشی هیات های یاد شده تقدیر و تشکر کرد.
در پایان این مراسم از روسای هیات های ورزشی شهرستان بوئین زهرا تقدیر به عمل آمد.
پنج هزار و 200 ورزشکار بیمه شده در سطح این شهرستان حضور دارند.
شهرستان بوئین زهرا در فاصله 55 کیلومتری جنوب شهر قزوین واقع شده است.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.