به گزارش ایرنا،علی اصغر مونسان شامگاه جمعه در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قزوین افزود: باید از ظرفیت رسانه ملی برای معرفی مقاصد جدید گردشگری و نقاطی که برای گردشگران کم تر شناخته شده اند، بهره برد.
وی در ادامه بر برنامه ریزی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان ها برای جذب مسافران و افزایش مدت اقامت آنان تاکید کرد و گفت: برای تحقق این هدف باید برنامه های مناسب و جذابی پیش بینی و اجرا شوند و همچنین اطلاع رسانی مطلوبی نیز در خصوص جاذبه های گردشگری هر استان انجام شود.
رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گفت: اگر جاذبه های تاریخی و طبیعی هر استان و منطقه به خوبی معرفی شوند و همچنین برنامه های جانبی نیز در آنها پیش بینی و اجرا شوند، این موضوع بدون شک رشد و رونق گردشگری را به همراه دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قزوین نیز در این دیدار به تشریح برنامه های نوروزی استان اشاره کرد و گفت: به منظور اجرای این برنامه ها 16 نوروزگاه در شهرستان های مختلف برپا کرده ایم.
محمدعلی حضرتی افزود: علاوه بر نمایشگاه ها و بازارچه های سنتی،260 برنامه طی نوروز 97 در استان قزوین برگزار می شود.
این دیدار در جریان سفر مونسان به گیلان و توقف وی در یکی از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان قزوین انجام شد.
استان قزوین با دربرگیری کمتر از یک درصد مساحت کشور دارای یک هزار و 346 اثر ثبت شده تاریخی و طبیعی در فهرست آثار ملی است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.