به گزارش ایرنا داود محمدی روز پنجشنبه در آیین افتتاح17طرح مدیریت شهری قزوین افزود: رویکرد محله محوری شهرداری قزوین در اجرای طرح های شهری یک پاسخگویی و عمل مناسب به مطالبه به حق شهروندان است.
وی اظهار کرد: عدالت و توزیع مناسب امکانات برای تمام آحاد جامعه یکی از دغدغه های جدی و اصلی مقام معظم رهبری به شمار می رود که مدیریت شهری قزوین در اجرای طرح های خود در محلات و مناطق مختلف به آن عمل کرده است.
محمدی ادامه داد: ارایه خدماتی که شهروندان به سهولت و با کمترین طی مسافت به آنها دسترسی داشته باشند نه فقط در حوزه شهرداری بلکه در بخش های مختلف دیگر از جمله نیاز به مراکز درمانی و بانک ها، لازم و ضروری است.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وجود تنگناهای مالی تحقق این حجم از طرح های شهری کار سخت و طاقت فرسایی است،افزود: امیدواریم در آینده نیز شاهد احداث و اجرای طرح های دیگر در محلات مختلف شهر قزوین بویژه نواحی منفصل شهری باشیم.
خرید 10دستگاه اتوبوس مدرن اسکانیا، 156عدد لباس مخصوص آتش نشانی، افتتاح طرح فرهنگسرای رز،طرح بوستان بهشتی، دیوار سنگی روزخانه یالیان هفت سنگان، بوستان امام علی(ع)، سرویس بهداشتی بوستان شقایق، تجهیز و ایمن سازی و نوسازی بیش از 20 بازیگاه کودک، راه اندازی پارک آموزش ترافیک، طرح هدایت آب های سطحی، طرح بوستان صنوبر، دیوار سازی رودخانه دلیچای از جمله طرح های شهرداری قزوین بود که امروز پنجشنبه با اعتبار 250 میلیارد ریال افتتاح شد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.