به گزارش ایرنا، شهردار قزوین روز پنجشنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: مدیریت شهری قزوین با پشتیبانی شورای پنجم در مدت هفت ماه گذشته تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با اجرای طرح های تاثیرگذار در حوزه های فرهنگی،عمرانی، سلامت،حمل و نقل، فضای سبز و فرهنگ شهروندی در جهت اعتلای رفاه شهروندان و افزایش سطح زندگی آنان گام بردارد.
علی صفری افزود: در همین راستا طی 210 روز گذشته بیست طرح آماده بهره برداری و کلنگ زنی شده است که در مجموع با اعتبار250میلیارد ریال با رویکرد محله محوری در نقاط مختلف افتتاح می شوند تا بتوانند موجب رضایت مندی شهروندان شوند.
وی در ادامه بر حفظ کرامت نیروی انسانی تاکید کرد و افزود: هم اکنون سه هزار نیروی انسانی و 10هزار نیروی خدماتی در بخش های مختلف شهرداری مشغول خدمات هستند که در زمان تصدی مسئولیت شهرداری چهار ماه مطالبه معوقه داشتند که امروز تمام این معوقات به صفر رسیده است.
صفری ادامه داد: در ابتدای شهریور ماه سال جاری یک هزار و 121 میلیارد ریال از بودجه شهرداری یعنی 25 درصد محقق شده بود که اکنون اگر برخی از کدهای خاص بودجه که تحقق ناپذیر بود را از آن کسر کنیم 120درصد بودجه96 شهرداری محقق شده است.
وی افزود: از پنج هزار و 30 میلیارد ریال بودجه سال 97 شهرداری نیز که هفتاد درصد آن در حوزه عمرانی است، 263 پروژه پیش بینی شده که طرح های مربوط به آن با رویکرد محله محوری در مناطق مختلف اجرایی می شود.
صفری، کاهش معضل ترافیک و حمل و نقل آسان را یکی از برنامه های دیگر شهرداری قزوین اعلام کرد و افزود: در همین راستا گسترش کمی و کیفی حمل و نقل درون شهری 10دستگاه اتوبوس مجهز و پیشرفته امروز و 10 دستگاه دیگر نیز در هفته شوراها به ناوگان حمل و نقل قزوین افزوده خواهد شد.
وی افزود: در تمام طرح های اجرایی شهرداری تلاش شده ملاحظات زیست محیطی رعایت شود به گونه ای که تمام برنامه های ما پیوست زیست محیطی و فرهنگی دارند.
شهردار قزوین همچنین گفت: در حوزه فرهنگی هم با نگاه سخت و نرم افزاری تلاش شده تا هم زیرساخت های مورد نیاز فرهنگی از جمله فرهنگسراها گسترش یابند و هم برنامه های شاد و مورد نیاز شهروندان در حوزه فرهنگ برگزار شوند.
خرید 10دستگاه اتوبوس مدرن اسکانیا، 156عدد لباس مخصوص آتش نشانی، افتتاح طرح فرهنگسرای رز،طرح بوستان بهشتی، دیوار سنگی روزخانه یالیان هفت سنگان، بوستان امام علی(ع)، سرویس بهداشتی بوستان شقایق، تجهیز و ایمن سازی و نوسازی بیش از 20 بازیگاه کودک، راه اندازی پارک آموزش ترافیک، طرح هدایت آب های سطحی، طرح بوستان صنوبر، دیوار سازی رودخانه دلیچای از جمله طرح های شهرداری قزوین بود که امروز پنجشنبه با اعتبار 250 میلیارد ریال افتتاح شد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.