به گزارش ایرنا، مراسم اصلی مربوط به این آیین در استان امروز سه شنبه با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدرسه پسرانه شاهد قائم(عج) قزوین برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، این روز را فرصت مناسبی برای یادآوری رشادت ها و جانفشانی های رزمندگانی دانست است که عزت و اقتدار این کشور مدیون آنهاست.
غلامرضا حقایق پور بر ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در بین دانش آموزان تاکید کرد و افزود: اگر ما در امنیت و آرامش به زندگی می پردازیم آنرا باید مدیون خون پاک شهدا باشیم.
وی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در 25 اسفندماه سال 58، گفت:هدف از تاسیس این سازمان، نه فقط مباحث حمایتی و خدماتی بلکه مهم تر از آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در لایه‌های مختلف جامعه می‌توان بر بسیاری از آسیب های اجتماعی فائق آمد و همین موضوع نشان می دهد مسئولان دستگاه ها وظیفه ای مهم در برابر توسعه فرهنگ دارند.
استان قزوین دارای سه هزار شهید است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.