به گزارش ایرنا،مریم بیدخام روز سه شنبه در نشست شورای عالی ورزش استان قزوین افزود: توسعه ورزش همگانی به مشارکت تمامی دستگاه ها نیازمند است.
این مسئول خاطر نشان کرد: تقویت ورزش همگانی کار یک دستگاه نیست و همه دستگاه ها باید از شورای شهر گرفته تا سایر دستگاه ها پای کار باشند
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین اظهار کرد: هیچ کس نمی تواند منکر نقش برجسته ورزش در حفظ سلامت و شادابی افراد جامعه باشد.
وی افزود: ورزش در بانوان و خانواده ها نیز باید به شکل جدی تر مورد پیگیری قرار گیرد چون خانواده و بانوان خیمه و ستون حفظ جامعه از آسیب های اجتماعی هستند.
بیدخام همچنین گفت: بیش از یک سوم جمعیت استان را جوانان بین 18 تا 29 سال تشکیل می دهند که این یک ظرفیت عالی برای توسعه ورزش همگانی،ملی و قهرمانی است.
این مسئول با بیان اینکه 71 هزار و 300 ورزشکار بیمه شده نشان دهنده ظرفیت های ورزشی استان است،افزود: باید بسترهای لازم برای افزایش این آمار فراهم شود.
وی با تاکید بر تلاش برای برنامه ریزی به منظور تقویت نشاط و شادابی در بین شهروندان استان،افزود: باید از خود سوال کنیم چرا زنجان به عنوان استانی همسایه در ردیف شادترین استان های کشور است اما قزوین در این خصوص در جایگاه پایینی قرار دارد.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.