به گزارش ایرنا، فاطمه خمسه روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با حضور علی اوسط هاشمی معاون وزیر و رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد، افزود: با خریداری 492 تن سیب از آذربایجان غربی و یک هزار و 12 تن پرتقال از استان مازندران، شهروندان قزوینی در شب عید مشکلی برای تهیه میوه خود نخواهند داشت.
وی اضافه کرد: طی سه ماه گذشته 111 تن تخم مرغ داخلی و 121 تن تخم مرغ وارداتی در بازار استان به قیمت هر شانه 160 هزار ریال توزیع شده است.
وی اضافه کرد: در بخش تولید گوشت قرمز نیز با توجه به فعالیت 432 واحد تولیدی در سطح استان، از ابتدای امسال 26 هزار تن گوشت قرمز تولید شده و برای روزهای پایانی سال 55 تن گوشت قرمز منجمد وارداتی ذخیره سازی صورت گرفته است.
به گفته وی، از ابتدای امسال 440 هزار تن گوشت مرغ در استان تولید شده و برای شب عید نیز 400 تن مرغ منجمد وارداتی ذخیره سازی شده و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ذخیره سازی 956 تن برنج وارداتی برای روزهای پایانی سال، گفت: برنج های وارداتی تنها در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای استان توزیع می شوند.
خمسه در پایان افزود: 212 هزار و 400 تن گندم نیز توسط شرکت غله استان خریداری و در سیلوها ذخیره سازی شده است.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.