به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی در خصوص این خبر افزود: در جریان کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه 'قزوین-زنجان'، ماموران پلیس به یکی از مسافران یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی وسایل این مسافر 2 کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین کشف و یک متهم نیز در این زمینه بازداشت و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.
سرهنگ خدایی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

**عامل تهیه و توزیع 75هزار عدد انواع مواد محترقه در قزوین بازداشت شد
در خبری دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری عامل تهیه و توزیع 75 هزار عدد انواع مواد محترقه خبر داده است.
سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: با اقدامات اطلاعاتی طی یک عملیات غافلگیرانه 75 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از یک فروشنده در اقبالیه کشف و متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اظهار کرد: طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی در آخرین روزهای سال تشدید میشود.
9884*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.