به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه اخلاق حوزه علمیه قزوین افزود: خداوند پس از آن که مومنان با تکیه بر ایمان، تقوا و تسلیم در محضر پروردگار استحکام پیدا کردند، به آنان می گوید همگی به ریسمان من چنگ زنید.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: براساس آیات قران، ایمان، تقوا و تسلیم انسان را به بلوغ فکری می‌رساند و آماده ورود به جامعه و کارهای جمعی می‌کند و زمینه‌ساز موفقیت او در کارهای گروهی می‌شود و هر جا حضور پیدا کند، برکت به همراه می‌آورد.
آیت الله عابدینی با بیان اینکه خداوند بسیار سفارش کرده است که انسان‌ها به او وصل شوند،افزود: پروردگار عالم می‌فرماید آیات الهی برای شما نازل شده و رسول گرامی اسلام (ص) برای هدایتتتان رسالت یافته است، پس چگونه شما کفر می‌ورزید و دل‌هایتان را به من وصل نمی‌کنید؟
نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: کسانی که خداوند وصل شده و با او ارتباط برقرار می‌کنند راهشان را پیدا کرده‌اند و صراط مستقیم را یافته‌اند.
این مفسر قرآن و نهج‌البلاغه تصریح کرد: بندگان برای ارتباط با خدا باید دنبال سبب و وسیله باشند و این موضوع اصل مهمی به شمار می‌آید و نباید از آن غافل شویم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.