به گزارش ایرنا،عبدالمحمد زاهدی سه شنبه شب در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین افزود: هنوز موفق نشده ایم که تمامی احزاب اصولگرا و اصلاح طلب را کنار یکدیگر بنشانیم تا با یکدیگر گفت و گو کنند.
وی با تاکید بر پرهیز مدیران از سیاست زدگی،اضافه کرد: متاسفانه بیشتر سیاست زده هستیم به جای اینکه فعال و یا مدیر سیاسی باشیم.
استاندار قزوین گفت: متاسفانه کشور ما سیاست زده است و بسیار بد و سخت می توانیم کنار هم نشسته و با یکدیگر صحبت کنیم ولی باید این رویه را تغییر داده و شعار زنده باد مخالف من را به عنوان شعار اصلی خود مطرح کنیم.
وی ادامه داد: معتقد هستیم جابه جایی قدرت در داخل یک نظام به نفع کشور و همه جریان های سیاسی است واگر این جابه جایی به صورت مقطعی انجام نشود، موجب برداشت های نادرست احزاب می شود.
استاندار قزوین اظهار کرد: گفت و گو میان احزاب و استفاده از افکار سایر جریان ها فواید مختلفی دارد و موجب بهره مندی از ظرفیت های همه گروها در جامعه می شود.
وی اضافه کرد: زمینه مناسبی در ساماندهی و بهره برداری از ظرفیت جوانان با استفاده از توان تمامی احزاب در استان وجود دارد.
استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود، فعالیت در بخش بهزیستی را یکی از زمینه های کاری پررنگ سمن های حوزه جوان دانست و با اشاره به طرح حمایت از معلولان در مجلس شورای اسلامی،افزود: دولت تلاش می کند در تصویب طرح معلولان با مجلس مشارکت کند.
وی خاطرنشان کرد: باید با فراهم کردن سازکاروهایی طرحی جامع برای حمایت از معلولان و مناسب سازی جامعه برای تردد معلولان فراهم و اجرا شود.
استاندار قزوین با تاکید بر حل مشکلات مربوط به ثبت سمن ها،افزود: اعتقاد دارم دموکراسی یا مردم سالاری بدون احزاب، سازمان های مردم نهاد و رسانه ها امکان پذیر نیست و این موارد نیازهای اصلی یک نظام مردم سالار است.
وی در قسمت دیگری از صحبت های خود با اشاره به لزوم توسعه فعالیت های فرهنگی در روستاها و ضرورت کمک سمن ها به این موضوع،افزود: به اقتصاد و مسائل فرهنگی و منزلت اجتماعی روستاها توجه نکردیم و حتی روستائیان را در برنامه های مختلف تحقیر کردیم و باید به گونه ای رفتار کنیم که روستاییان احساس منزلت کنند.
زاهدی خاطر نشان کرد: نباید مدیران سمن ها را رقیب خود بپندارند بلکه از ظرفیت آنها در کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهره گیری کنند.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان در عرصه های مدیریتی،تاکید کرد: باید تدبیری اندیشید که جوانان مرحله به مرحله وارد کار مدیریتی شوند تا هیچگاه در چرخه مدیریتی کشور با مشکل فقدان حضور نیروهای جوان، پرانرژی و با انگیزه مواجه نشود.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.