به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین در این آیین به اهمیت بالای اشتغالزایی در جامعه اشاره کرد و گفت: از همین رو 22 هزار و 100خانوار تحت پوشش در استان جهت ایجاد اشتغال مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این تعداد سه هزار و 600 نفر دارای استعداد شناخته شده و برای آنان آموزش های ویژه جهت توانمند شدن برگزار شد.
این مسئول اضافه کرد: برای این تعداد از افراد تحت پوشش 510 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد که از این میزان 60 میلیارد ریال از صندوق امداد ولایت و سایر توسط بانک های عامل تامین اعتبار شد.
وی اظهار کرد: در سال جاری همچنین به منظور پایدار سازی طرح های توانمند سازی، 160هزار و 300 مرتبه بازدید کارشناسی صورت گرفته است.
مومنی همچنین با اشاره به بیمه تامین اجتماعی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: در حال حاضر سه هزار و 100خانوار مددجوی استان دارای بیمه اشتغال هستند و 116نفر نیز از مستمری بگیر تامین اجتماعی می باشند.
وی یادآور شد: امسال 290 خانوار از مددجویان کمیته امداد استان صاحب مسکن شدند و در این خصوص یک هزار و 450 میلیارد ریال از اعتبارات این نهاد و100میلیارد ریال نیز توسط خیرین تامین شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: فقر، تکدی گری و فساد جامعه از جمله تبعات بیکاری است بنابراین باید همه تلاش خود را برای کاهش و رفع این معضل بزرگ به کار ببندیم.
در حاشیه این آیین، نمایشگاهی از توانمندی های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد قزوین به نمایش گذاشته شد.
در مراسم خود اتکایی مددجویان کمیته امداد قزوین همچنین خطبه عقد یک عروس و داماد تحت پوشش نیز خوانده شد.
7390*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.