به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز سه شنبه در بیست و سومین نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان قزوین افزود: نرخ بیکاری استان هم اکنون به 10.1 درصد رسیده که از میانگین کشور پایین تر است.
وی با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری در قزوین حاصل تلاش مدیران و فعالان بخش خصوصی بوده است،گفت: باید این روند در سال آینده نیز تداوم داشته باشد تا بتوانیم نرخ بیکاری در قزوین را تک رقمی کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در ادامه با انتقاد از عملکرد برخی مدیران دستگاه ها در زمینه پیگیری امور تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی،گفت: کار در این حوزه سنگین است و همه دستگاه های مربوطه باید در این زمینه با جدیت بیشتری پای کار باشند.
حبیبی اظهار کرد: فرمانداران باید پیگیری جذب این تسهیلات را با سرعت بیشتری دنبال کنند.
وی تاکید کرد: دستورالعمل ها و بخشنامه ها در خصوص این تسهیلات که ارایه آنها با توجه به هدف دولت برای رونق مناطق روستایی و اشتغالزایی جوانان دنبال می شود باید به طور جدی عملیاتی شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین تاکید کرد: تقاضاها برای استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی باید در چارچوب رسته های اعلام شده باشد.
حبیبی در پایان عملکرد کمیته امداد و بهزیستی استان در زمینه جذب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان را مناسب خواند و از همکاری متقابل بانک های استان در این خصوص قدردانی کرد.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.