به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین،عبدالمحمد زاهدی در حاشیه برنامه ملاقات مردمی که هر هفته سه شنبه ها برگزار می شود،افزود: مردم به مفهوم واقعی ولی نعمت مسئولان و مدیران هستند و بدون شک شان مدیریت خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات و دغدغه های شهروندان است که نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد.
وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی نعمت و توفیقی است که شامل حال مدیران شده است و آنها باید از این فرصت به بهترین وجه ممکن استفاده کنند.
استاندار قزوین خاطر نشان کرد: برگزاری ملاقات های مردمی مدیران در راستای پاسخگویی مدیران و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و ادارات باید جدی گرفته شود.
زاهدی همچنین گفت: خدمت بی منت به مردم باید در سرلوحه رفتار و مشی مدیران با مردم باشد تا از این طریق سطح رضایت مندی،اعتماد،امیدواری و نشاط در سطح جامعه به شکل روز افزونی افزایش یاید.
استاندار قزوین اظهار کرد: البته دستورالعمل دیدار عمومی و ملاقات چهره به چهره مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین با مردم ابلاغ شده و نباید فراموش کرد یکی از مولفه های حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی ، تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مراجعین دستگاه ها است.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.