سیروس صارمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در کمیته های بررسی علائم با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن و کارشناسان مربوطه با ابطال پروانه تشویقی ظروف پلاستیک از جنس پلی استایرن و پروانه های اجباری برای فرآورده های کابل قدرت، سیم، لنت ترمز ، فیلتر هوای خودرو و پودر لباسشویی موافقت شد.
مدیرکل استاندارد قزوین یادآور شد: در مواردی چون قطع تولید یک محصول، تمدید نکردن پروانه و یا تخلف واحدهای تولیدی، پروانه کاربرد علامت استاندارد ابطال می شود.
وی اضافه کرد: از آنجایی که استفاده از علامت استاندارد در زمان ابطال و تعلیق بر روی کالاهای مربوطه جرم محسوب می شود در زمان ابطال یا تعلیق پروانه استاندارد ، نظارت کارشناسان استاندارد بر واحدهای تولیدی یاد شده افزایش می یابد تا از وقوع تخلف های احتمالی جلوگیری شود.

**تعلیق 6 پروانه کاربرد علامت استاندارد در قزوین
مدیرکل استاندارد قزوین همچنین از تعلیق 6 پروانه کاربرد علامت استاندارد در قزوین خبر داد و گفت: پروانه های تعلیق شده مربوط به فرآوده های سرکه تقطیری، شیرپاستوریزه، سس گوجه فرنگی در صنعت غذایی و میلگرد گرم نوردیده در صنعت مکانیک و کابل قدرت در صنعت برق و الکترونیک بودند.
وی اظهار کرد: همچنین 2 پروانه مربوط به فرآورده های آجر رسی با توجه به رفع نواقص اعلام شده، رفع تعلیق شدند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.