در این مطلب بیژن آوش خبرنگار همشهری ضمن گفت و گو با چند تن از اهالی مهرگان که از نبود نان با کیفیت و قابل استفاده گله مند بوده و از نانوایی هایی که به صورت محدود یک یا دو نوع نان بی کیفیت نارضایتی دارند، گفت و گویی نیز با رییس اتحادیه خبازان الوند داشته است.
علی رضایی رییس اتحادیه خبازان الوند در این مصاحبه گفته است یکی از دلایل بی کیفیت بودن نان تولیدی در مهرگان، افزایش نیافتن قیمت نان در چهار سال گذشته است.
وی همچنین گفته است، قیمت نان ثابت مانده است در حالی که قیمت حامل های انرژی و هزینه های ملزومات و ابزارآلات تولید نان بسیار بالا رفته و همچنین اجاره بهای محل مناسب برای راه اندازی نانوایی بسیار زیاد است و توجیه اقتصادی ندارد.
بی خانمان ها استخدام می شوند نیز تیتر اول این شماره همشهری است که در آن مدیرکل بهزیستی استان قزوین با تشریح خدمات این اداره کل در مراکزDicدرباره نحوه حمایت از افراد بی خانمان و معتادهای بازپروری شده برای بازگشت به بازار کار، سخن گفته و اظهار کرده است: ابتدا چنین افرادی را به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می کنیم تا رایگان آموزش های مهارتی ببینند.
علیرضا وارثی افزوده است همچنین به کارفرمایانی که متعهد شوند این اشخاص را برای حداقل 5 سال استخدام کنند، تسهیلات بانکی کم بهره(با کارمزدچهار درصد) به ازای هر نفر 20 میلیون تومان پرداخت می کنیم و پرداخت حق بیمه آنها را نیز به عهده می گیریم.
نظارت بر مبارزه با آفت سن گندم، پایان پروژه های مسکن مهر و راه آهن تا سال آینده و تشکیل انجمن فیلارمونیک قزوین،بیکاری نیمی از وکلای استان قزوینی و صادرات 635 میلیون دلاری کالا از استان از دیگر عناوین این شماره روزنامه همشهری به شمار می روند.
روزنامه همشهری به سردبیری سیده سعیده علوی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.