به گزارش ایرنا، علی پرزحمت یکشنبه شب در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صنعت استان که در نمایشگاه بین المللی قزوین برگزار شد،افزود: این نمایشگاه تنها نشانگر گوشه کوچکی از توانمندی های صنعتی استان است و به دلیل محدودیت جا و برخی مشکلات دیگر خیلی از واحدها در آن حضور ندارند.
علی پرزحمت با تاکید بر لزوم تقویت صادرات به منظور رونق صنعت،ادامه داد: قزوین امسال جزو استان های برتر در جذب سرمایه گذاری و میزان صادرات بوده و به همین دلیل نیز هفته جاری لوح تقدیری از سوی وزیر صنعت به استاندار قزوین اهدا شد.
پرزحمت با اشاره به بهره مندی بسیاری از صنایع قزوین از تسهیلات بهین یاب، خاطر نشان کرد: امروز سامانه بهین یاب با دستور وزیر صنعت برای استان قزوین بازگشایی شد تا تغییرات واصلاحات درآن توسط متقاضیان دریافت تسهیلات صورت گیرد.
وی افزود: پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی صنایع در دستور استان قرار دارد چون بیشتر واحدهای تولیدی به دلیل قدمت و سابقه آنها به این تسهیلات نیاز ضروری دارند.
پرزحمت یادآور شد: اصناف تولیدی نیز شامل 32 شاخه می توانند در بهین یاب برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.
این مسئول ادامه داد: در بودجه سال آینده حمایت های خوبی از صنعت پیش بینی شده است که نوید روزهای بهتر برای صنایع استان و کشور را می دهد.
نمایشگاه توانمندی های صنعت استان قزوین با شرکت 65 تولید کننده از امروز تا هشتم اسفندماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین پذیرای بازدیدکنندگان است.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.