به گزارش شامگاه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی در نشست مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای بانک های استان افزود: تقویت تولید و اشتغال اولویت اصلی تمامی ارکان نظام و قوای سه گانه است.
وی خاطرنشان کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی را با همراهی و تلاش مستمر بخش خصوصی در دستور کار جدی قرار داده ایم.
استاندار قزوین ادامه داد: نقش بانک ها نیز در خصوص حل مشکلات تولید و تقویت اشتغال بسیار اساسی و تعیین کننده است و باید مدیران بانکی تمامی ظرفیت خود را در این زمینه به کار گیرند.
وی با بیان اینکه درخواست ها و مشکلات واحدهای تولیدی متفاوت است،افزود: برخی از صنایع و واحدهای تولیدی امکان تولید دارند ولی برای تامین سرمایه در گردش با مشکل مواجه هستند و برخی از صنایع و واحدهای تولیدی نیز به نوسازی و بهسازی تجهیزات و ماشین آلات برای ارتقا و تقویت کیفیت تولیدات خود نیازمند هستند.
زاهدی ادامه داد: در پرداخت تسهیلات به بخش خصوصی نیز باید تلاش و سعی لازم در راستای تقویت تولید صورت بگیرد.
استاندار قزوین با اشاره به کسب رتبه اول استان در زمینه صادرات نیز گفت: این موفقیت مرهون تلاش های استاندار پیشین، مدیران دستگاه های ذیربط،مدیران عامل بانک ها، صادرکنندگان و بخش خصوصی است و این روند باید همچنان تداوم داشته باشد.
وی افزود: صادرات استان در هفت ماهه اول امسال نیز یک و نیم برابر بیشتر از سهم تعیین شده استان تحقق یافته است که از تلاش گران این عرصه چه مدیران و چه فعالان بخش خصوصی قدردانی می کنیم.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.