به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا قزوین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی افزود: برای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی مواد محترقه و منفجره در آخرین روزهای سال، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار عوامل انتظامی استان قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: در همین رابطه با اقدام های اطلاعاتی کلانتری 20 اقبالیه، طی یک عملیات غافلگیرانه 58 هزار و 200 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از منزل یک فروشنده در اقبالیه کشف و متهم دستگیر شد.
سرهنگ طرهانی از شهروندان خواست درشناسایی افرادی که به شکل غیرمجاز اقدام به ساخت و عرضه مواد محترقه می نمایند همکاری داشته باشند تا از بروز حوادث جبران ناپذیر چهارشنبه اخرسال پیشگیری شود.

**ناکامی قاچاقچی در انتقال مواد مخدر در قزوین
در خبر دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا در قزوین، رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از ناکامی قاچاقچیان در انتقال مواد مخدر خبر داده است.
سرهنگ بیژن خدایی در این رابطه گفت: در بازرسی از یک دستگاه خودرو در عوارضی آزادراه قزوین-رشت یک کیلوگرم هرویین و 100 گرم شیشه از یک قاچاقچی کشف شد.
این مسئول انتظامی گفت: با توقیف خودرو، متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.
9884*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.