به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در نشست شورای اشتغال استان قزوین افزود: رسانه ها نیز باید در خصوص این تسهیلات که ارایه آنها منجر به اجرای طرح های اقتصادی و اشتغالزا در سطح روستاها شده و این مناطق را رونق می بخشد، به مردم اطلاع رسانی کنند.
این مسئول گفت: این تسهیلات با نرخ ارزان قیمت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و فرصت بسیار مناسبی برای اجرای طرح های اقتصادی اشتغالزا در سطح روستاها به شمار می رود.
وی با انتقاد از عملکرد فرمانداران در خصوص رسیدگی به مسایل حوزه اشتغال از جمله در خصوص تسهیلات روستایی، گفت: دولت برای تقویت حوزه اشتغال تسهیلات یارانه ای به استان ها اختصاص داده است و نباید نسبت به این موضوع و جذب این اعتبار دیدگاه عادی و روزمره داشته باشیم بلکه باید در این عرصه شبانه روزی تلاش کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: از نشست های خود خروجی ضعیفی دریافت می کنیم در صورتی که کار در حوزه اشتغال بسیار جدی و حساس است.
این مسئول در ادامه خواستار حضور مستمر فرمانداران در همه نشست های شورای اشتغال استان و پرهیز آنها از فرستادن نماینده شد.
حبیبی همچنین با تاکید بر نظارت دقیق بر مراحل ثبت نام و اعطای تسهیلات اشتغال روستایی، گفت: نظارت ها باید به گونه ای باشد که اشتغال پایدار با استفاده از اجرای طرح های اقتصادی از محل دریافت تسهیلات در روستاها ایجاد شود و به تحرک اقتصادی و ماندگاری افراد در این مناطق منجر شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در ادامه از مدیران دستگاه ها خواست آمار جدید شغل های ایجاد شده در حوزه خود را هرچه زودتر در سامانه رصد ثبت کنند تا آخرین وضعیت اشتغالزایی در استان طی سال جاری مشخص شود.
دستگاه های مختلف استان قزوین برای سال جاری به طور مجموع برای ایجاد 20 هزار شغل متعهد شده اند.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.