در این مطب مریم میرحسینی خبرنگار ولایت نوشته است: نوروز، فرصت ویژه‌ای برای معرفی و جذب گردشگران به استان و تحقق شعار 'قزوین؛ مقصد گردشگری' است اما نباید فراموش کرد شاید مهم ترین انتقادی که در سال‌های اخیر متوجه برنامه‌های نوروزی در قزوین بود عدم هماهنگی لازم بین سازمان‌ها و نهادهای مختلف فعال در حوزه گردشگری بود.
وی ادامه داده است: اختلاف و چالش بر سر برنامه‌های حوزه گردشگری آن چنان بود که این ارگان‌ها، هر یک ساز خود را می‌زدند و در نتیجه، دود نگاه‌های جزیره‌ای به چشم گردشگری این شهر می‌رفت، آنچه اما امسال از برخی رخدادها به نظر می‌رسد؛ تلاش استانداری برای هماهنگ‌ سازی بین دستگاه‌های ذیربط برای اجرای هماهنگ برنامه‌های نوروزی است، اتفاقی که اگر رخ دهد می‌توان امیدوار بود که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان گردشگری قزوین، بر شمار گردشگران افزوده شده و به بهره‌گیری مردم این شهر از مواهب اقتصادی این صنعت بینجامد.
مقاله چرا روابط عمومی نداریم؟ به قلم علی کاظمی کارشناس ارشد روابط عمومی در کنار طراحی اولین سالن تئاتر قزوین به شیوه بلک باکس در آینده به نقل از مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری و همچنین قرار گرفتن تیم قزوین بر سکوی سوم مسابقات جهت یابی قهرمانی کشور نیز از دیگر عناوین این شماره روزنامه ولایت به شمار می روند.
ولایت تنها روزنامه محلی قزوین است که با مدیر مسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمدحسن سلیمانی منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.