به گزارش ایرنا، علی اصغر مونسان جمعه شب در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین افزود: باید نگرش و دیدگاه های خود را در حوزه گردشگری تغییر دهیم.
معاون رییس جمهوری گفت: باید در جهت ایجاد اشتغال، کسب درآمد و کمک به رونق اقتصاد، همه ظرفیت های کشور در حوزه گردشگری را فعال کنیم.
وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای استقبال مطلوب از میهمانان و مسافران نوروزی،گفت: به ادارات کل میراث فرهنگی در استان ها تاکید شده است در این رابطه آمادگی داشته باشند تا نوروز97 با سال های قبل متفاوت شود و به خوبی در اذهان گردشگران باقی بماند.
مونسان همچنین خواستار توجه مجتمع های خدماتی رفاهی به استفاده از جذابیت های بصری مانند سبک معماری مناسب به منظور جذب گردشگران شد.
وی همچنین از قزوین به عنوان یکی از شهرها و استان های پرجاذبه کشور به لحاظ برخورداری از آثار تاریخی و طبیعی یاد کرد و گفت: باید برای جذب بیشتر گردشگران به این استان برنامه ریزی کرد.
محمد علی حضرتی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین نیز در این دیدار از آمادگی کامل این استان برای استقبال از مسافران نوروز 97 خبر داد و به تشریح برنامه های ستاد خدمات سفر قزوین برای این ایام پرداخت.
این دیدار در جریان سفر مونسان به مازندران و توقف وی در یکی از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان قزوین انجام شد.
استان قزوین با دربرگیری کمتر از یک درصد مساحت کشور دارای یک هزار و 304 اثر ثبت شده تاریخی و طبیعی در فهرست آثار ملی است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.