به گزارش ایرنا، سیروس صارمی روز چهارشنبه در آیین معارفه خود که با حضور رییس سازمان ملی استاندارد و استاندار قزوین برگزار شد،افزود: یکی از بندهای ابلاغی سیاست اقتصاد مقاومتی در ارتباط با استاندارد است که برای اجرایی شدن آن باید بیش از پیش بکوشیم.
وی اضافه کرد: استانداردسازی، ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی و وارداتی از مهم ترین برنامه های حوزه استاندارد به شمار می رود که توجه بیشتر به آنها در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
صارمی ادامه داد: استان قزوین ظرفیت های زیادی در حوزه های صنعتی و کشاورزی دارد و باید از این موضوع در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.
صارمی افزود: استاندارد همیشه حامی و همراه واحدهای تولیدی است و ما نیز تعامل خوب با صنایع را دردستور کار خود قرار خواهیم داد.
وی ادامه داد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم که قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد را در استان به خوبی اجرا کنیم و به منظور تقویت استاندارد تعامل و ارتباط مناسبی را نیز با مسئولان دستگاه ها و اصحاب رسانه خواهیم داشت.
مدیر کل سابق استاندارد قزوین نیز در این آیین ضمن قدردانی از تمامی مسئولان استان برای همراهی با اداره کل استاندارد،افزود: از سلامت و ایمنی مردم نمی توان به هیچ وجه گذشت که این موضوع سیاست اصلی سازمان استاندارد نیز به شمار می رود.
محمودرضا طاهری افزود: در پایان مسئولیت خود در این استان باید از مدیرانی که گاهی با پاسخ 'نه' دلیل حفظ سلامت مردم موجب کدورت خاطر آنها شدیم باید عذرخواهی کنم.
طاهری همچنین گفت: ضریب نفوذ 100 درصدی استاندارد در کالاهای مشمول در قزوین قابل تامل و توجه است و این یعنی اینکه توانسته ایم با هماهنگی و همکاری تمامی واحدهای تولیدی آنها را به استاندارد مجهز کنیم.
وی افزود: برای توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد به نام گذاری یک میدان به نام استاندارد نیاز داریم و امیدواریم در آینده شاهد این اقدام موثر از سوی مسئولان استانی و شهری قزوین باشیم.
در پایان این مراسم از خدمات محمودرضا طاهری در مدت 6 سال تصدی این سمت قدردانی به عمل آمد و سیروس صارمی به عنوان مدیر کل جدید اداره استاندارد قزوین معرفی شد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.