به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین افزود: از این میزان میوه ذخیره سازی شده، 492 تن سیب و 618 تن پرتغال است.
وی اضافه کرد: طی روزهای آینده نیز حدود 500 تن سیب و 400 تن پرتغال به این حجم افزوده شده و ذخیره سازی خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین همچنین از آمادگی برای توزیع گوشت قرمز و سفید به میزان تقاضا در بازار استان خبر داد و گفت: در خصوص تهیه و تامین گوشت مصرفی مردم استان در ایام پایانی سال هیچ مشکلی نداریم.
وی اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار و کنترل قیمت گوشت مرغ عرضه این محصول را به شکل منجمد طی ایام پایانی سال به قیمت هرکیلو 62 هزار ریال در سطح فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای قزوین آغاز خواهیم کرد.
حبیبی همچنین گفت: در ایام پایانی امسال شکر و تخم مرغ نیز به میزان کافی در اختیار مصرف کنندگان قرار داده می شود و در این رابطه نیز دغدغه ای نداریم.
این مسئول گفت: روغن نباتی و کره نیز با قیمت بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت و در رابطه با تنظیم بازار این محصولات هم مشکلی وجود ندارد.
حبیبی درخصوص قیمت برنج اظهار کرد: شرکت بازرگانی دولتی باید پیگیری های لازم را به عمل بیاورد تا هیچ گونه افزایش قیمتی در خصوص این محصول در ایام پایانی سال نداشته باشیم.
معاون اقتصادی استاندار قزوین : تنظیم بازار، نظارت بر قیمت ها و رضایت مشتریان بویژه در ایام پایانی سال، اولویت اصلی مدیریت اقتصادی استان قزوین است.
6101*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.