به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، متن کامل این پیام به شرح زیر است:
مردم بصیر و انقلابی استان قزوین
حضور چشم گیر و پرشکوه شما در راهپیمایی 22بهمن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان، همراه خیل عظیم و میلیونی مردم کشور بار دیگر نشان از ایستادگی و مقاومت سلحشورانه در پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های والای ولایت داشت.
در بخش بعدی این پیام آمده است: این حماسه‌ عظیم و ستودنی که با همراهی گسترده مردم و مسئولین رقم خورد، پیامی رسا و گویا برای دولت های استکباری جهان از جمله آمریکای خبیث داشت و نشان دهنده وحدت و یکپارچگی مردم در برابر توطئه بیگانگان و فتنه گری منافقین بود.
در بخش پایانی پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز آمده است: حضور باصلابت و آگاهانه یکایک مردمی که در این حرکت انقلابی سهیم بودند و نیز کلیه افرادی که در برگزاری این حماسه و انتظام و امنیت و پوشش رسانه‌ای آن مشارکت داشته‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنیم و از درگاه خداوند متعال برای این حماسه و همدلی سپاسگزاریم.
راهپیمایی باشکوه و حماسی مردم قزوین به مناسبت 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امروز یکشنبه در 100 نقطه از استان برگزار شد.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.