به گزارش ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در دیدار با جمعی از مولویان اهل سنت ساکن قزوین افزود: برخی کشورها می‌خواهند وحدت مسلمانان را بر هم بزنند و آنان را به جان یکدیگر بیندازند به گونه ای که مسلمان را به دست مسلمان بکشند.
وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکسد کرده‌اند که سنی و شیعه با محبت و دوستی با یکدیگر رفتار کنند،اظهار کرد: اهل سنت و شیعه با وحدت، محبت و برادری می‌توانند در صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی کرده و نقشه‌های دشمنان را برای ایجاد اختلاف و دشمنی خنثی کنند.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با عمل به آیه شریفه «و اعتصموا بحبل اللّه جمیعا و لا تفرّقوا» وحدت و برادری‌هایی که بینمان است را افزایش دهیم، اختلاف‌ها را از میان برداریم و بدانیم که این به نفع اسلام و همه مسلمانان است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه آینده افغانستان آینده صلح، آرامش و امنیت است،اظهار کرد: آمریکایی‌ها خودشان عامل ناامنی افغانستان هستند و به دروغ می‌گویند می‌خواهند در این کشور امنیت ایجاد کنند اما بدون شک با تلاش مسلمانان آینده این کشور توام با صلح،آرامش و امنیت خواهد بود.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.