به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در یادواره شهدای شهر بیدستان با تبریک سی ‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تبریک به معنای برکت است و برکت پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 این بود که توانست نام قرآن، سیره پیامبر اسلام (ص)، نام ائمه اطهار (ع)، جریان کربلا، نام غدیر و انتظار ظهور را در جهان بلندآوازه کند.
وی در ادامه انقلاب اسلامی را انقلابی دینی و الهی برشمرد و گفت: مردم ما برای اقامه دین قیام کردند و پایگاه انقلاب ما در دوره رژیم پهلوی مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی بود و خواسته‌های مردم، دینی بود.
آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: اراده خداوند از ابتدای مبارزه مردم علیه رژیم پهلوی پشتیبان انقلاب ما بود، زیرا خداوند اراده کرده است که مستضعفان عالم پرچمداران دین باشند و صالحان زمین بر مستکبران پیروز شوند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تاکید کرد: در پیروزی انقلاب اراده خداوند در اراده امام خمینی (ره) متجلّی و عامل پیروزی ما شد و نباید فراموش کرد نصرت الهی وعده خداوند است و همین نصرت الهی را ما در دوران مبارزات شاهنشاهی شاهد بودیم که امام خمینی (ره) با دست خالی مقابل شاه ملعون ایستاد.
امام جمعه قزوین اظهار کرد: هر زمانی‌که برای خداوند عمل خالصانه انجام دهیم، پروردگار عالم همه دل‌ها را اسیر محبت ما خواهد کرد و نمونه این سخن خدا را در عشق و محبت ملت ایران نسبت به امام راحل (ره) شاهد بودیم.
آیت‌الله عابدینی گفت: همه باید قدر انقلاب را بدانیم و نباید عملکرد خلاف عده‌ای،عامل ناامیدی ما نسبت به انقلاب و نظام شود، همچنین نباید عملکرد ناشایسته مدیران و مسئولان به پای اسلام و انقلاب نوشته شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یاد و خاطره شهیدان میهن اسلامی را گرامیداشت و افزود: شهدای بزرگ انقلاب، مبارزان مظلومی که زیر شکنجه‌های ساواک به شهادت رسیدند، شهدای هست سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم به دنبال بلندآوازه کردن نام دین و اسلام در جهان بودند.
امام جمعه قزوین با اشاره به گسترش روزافزون اسلامی، اذعان کرد: نظر کارشناسان اجتماعی جهان این است که تا سال 2050 بسیاری از مردم دنیا مسلمان خواهند شد و کلیساها تعطیل شده و به مسجد تبدیل می‌شود.
وی اظهار کرد: اگر ما حقایق دینی را به مردم دنیا به خوبی انتقال دهیم به طور یقین جمعیت عظیمی به اسلام گرایش پیدا می‌کنند مگر کسانی‌که با لجاجت و بدون منطق و علم به مخالفت می‌پردازند که تکلیف آن‌ها مشخص است.
آیت‌الله عابدینی افزود: لازمه تبلیغ دین برای مردم جهان این است وقتی آن‌ها در شهرهای مختلف ایران حضور پیدا می‌کنند باید دینداری را به‌ طور عملی ببینند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: انقلاب اسلامی مانند رودخانه‌ای است که اگر هر غیرهمجنسی در مسیر آن قرار بگیرد، پس از مدتی کنار گذاشته می‌شود.
آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: انقلاب ما درحال حرکت به سمت انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است و انسان‌های نااهل در این مسیر کنار گذاشته خواهند شد.
امام جمعه قزوین بیان کرد: در مسیر حرکت انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی آن تا به امروز به همه ما ثابت شده که انقلاب نااهلان را پس‌زده و انقلابیون واقعی را حفظ کرده است.
وی با بیان این‌که شهدا با شهادت خود در مسیر حرکت انقلاب ماندگار شدند، گفت: قرآن کریم جوانمردان، اهل صداقت و انسانیت را زنده معرفی می‌کند و حامیان ظلم و ستم، منافقان، مستکبران و عالم نماها را جزو مردگان می‌داند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین همچنین گفت: فتنه‌گران نمونه بارز منکرات هستند که با آشوبگری خود در سال 88 کشور را به خطر انداختند و عامل خوشحالی اسرائیل و آمریکا شدند، این افراد در دل‌هایشان اهل نفاق بودند که پس از مدتی نیت واقعی خود را ظاهر ساختند.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشاردهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.