به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی عصر شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: از منابع تخصیص یافته برای سال گذشته، 400 فقره تسهیلات بهین یاب در استان به متقاضیان پرداخت شد.
وی اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های به عمل آمده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، استان قزوین دارای رتبه چهارم از نظر تعداد پرداخت و رتبه پنجم از نظر میزان مبلغ پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور را به خود اختصاص داده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه درخواست متقاضیان برای دریافت تسهیلات بهین یاب در کارگروه های فرعی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی می شوند،افزود: برخی از این درخواست ها بدلیل مسایل فنی رد شده و بعضی نیز به دلیل پیگیری نکردن متقاضیان بلاتکلیف مانده است که این موضوع برای تعیین وضعیت باید توسط دستگاه های جهاد کشاورزی، سازمان صنعت،معدن و تجارت و میراث فرهنگی مورد رسیدگی قرار بگیرد.
وی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، تاکید کرد: پرونده های بسیاری در بانک های استان در مرحله پرداخت تسهیلات بهین یاب به متقاضیان می باشد و باید بگونه ای برنامه ریزی شود که ضمن پرداخت تسهیلات مصوب از اهداف پیش بینی شده عقب نمانیم.
حبیبی همچنین با تاکید بر نظارت دقیق بر هزینه کرد تسهیلات پرداختی به متقاضیان، گفت: سامانه نظارت بر پرداخت ها فعال است و مجموعه فرمانداری ها و دستگاه های مرتبط باید به طور دقیق دستورالعمل های این سامانه را اجرا کنند تا براساس سیاست های دولت در راستایی تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال حرکت کنیم.
6104**3013
خبرنگار: ناصرنیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.