به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، در متن پیام عبدالمحمد زاهدی آمده است:
ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری بانوی 2 عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در چنین ایامی،افتخار آفرینی دیگری توسط فرزندان غیور استان قزوین و ورزشکاران شایسته و دلاور استان قزوین رقم خورد و یکی از بی نظیرترین افتخارات ورزشی ایران اسلامی برای استان قزوین حاصل گردید.
در بخش بعدی این پیام آمده است: رضا علیپور سریع ترین مرد عمودی جهان و رکورددار سنگنوردی سرعت جهان موفق شد با آرای مردم از کشورهای مختلف دنیا به عنوان برترین ورزشکار جهان در رشته های غیرالمپیکی در سال 2017 انتخاب شود.
در قسمت دیکری از این پیام آمده است: این افتخار شایسته در حالی به دست آمد که ورزشکاران و قهرمانان دیگری از سراسر جهان کاندید این عنوان بودند اما رضا علیپور ورزشکار اخلاق مدار استان و کشورمان با توکل به خداوند منان و تاسی از ائمه اطهار(ع) موفق شد به عنوان برترین ورزشکار رشته های غیر المپیکی درسال 2017 انتخاب گردد تا در طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،برگ زرین دیگری برای تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و استان قزوین رقم خورد.
در بخش پایانی این پیام آمده است: بنده این افتخار ارزشمند را به جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان ایران اسلامی به ویژه استان قزوین تبریک عرض نموده و عزت و افتخار بیش از پیش ورزشکاران و قهرمانان شایسته استان را در مهم ترین آوردگاه های ورزش جهان را از درگاه ایزد منان خواستارم.
رضا علیپور ورزشکار ملی پوش قزوینی با ثبت 2 رکورد پنج ثانیه و 57 صدم ثانیه و پنج ثانیه و 48 صدم ثانیه رکورددار مسابقات سنگوردی جام جهانی و رقابت های قهرمانی جهان در ماده سرعت است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.