به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین، محمد همتیان افزود: این تعداد واحد مسکونی از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی با 16میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار و طرح های هادی روستایی نیز با 28 میلیارد و 850 میلیون ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در هفته گذشته نخستین واحد مسکونی روستایی در منطقه زلزله زده گیلانغرب در استان کرمانشاه که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین احداث شده بود نیز با حضور مسئولان کشوری در روستای شنغال خالدی تحویل شد.
همتیان در ادامه از کلنگ زنی 240 واحد مسکونی محرومان و مسکن مشارکتی در شهر اقبالیه به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: در این ایام در چهار روستا نیز اسناد مالکیت واحدهای مسکونی روستائی به مالکان تقدیم خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات متعدد این نهاد در طول تاریخ 39 ساله انقلاب،افزود: این نهاد از ابتدای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدف محرومیت زدایی و حضور در عرصه های عمرانی توسط امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر انقلاب تاسیس شد و تاکنون همواره در کنار محرومان و مستضعفان به ویژه روستاییان قرار داشته است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.