به گزارش ایرنا ، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در این همایش، دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در کشور را بر شمرد و گفت : بلوغ اربعین انقلاب اسلامی از نقطه های عطف در تاریخ کشور است .
حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت الهی افزود: در طول انقلاب شاهد پیشرفت های زیادی در کشور در زمینه های مختلف بوده ایم و در عصرحاضر نیز باید بتوانیم در راه حل مشکلات و نقاط ضعف قدم های مثبتی را برداریم و در مسیر صیانت از ارزشهای اسلامی اقدام کنیم.
وی اظهار کرد : در حال حاضر شاهد مشکلاتی در کشور هستیم ولی نباید این مسائل به ایجاد نا امیدی و بی اعتمادی منجر شود و از دستاوردهای خوب نظام غافل باشیم .
به گفته وی مهمترین وظیفه روحانیت در این روزها تبیین دستاوردها و عملکردهای مثبت انقلاب اسلامی به مردم است و
در شرایطی که دشمنان به دنبال نا امید کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس و ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند روحانیون باید در جهت آگاهی بخشی به مردم پیش قدم باشند.
وی با اشاره به اینکه یکی از استراتژی های دشمن ایجاد نا امیدی در جامعه و ناکارآمد جلوه دان نظام است ، افزود: دشمن سعی دارد از طریق شبکه های مجازی و ماهواره ای به اهداف خود برسد و ما روحانیون وظیفه داریم نقشه های دشمن را شناخته و با آن مقابله کنیم در غیر این صورت هر گونه شکستی به نام روحانیت ثبت می شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: باید از همه تریبون ها و منبرهای مساجد برای روشنگری مردم استفاده کرده و به بیان دستاوردهای نظام و ایجاد امیددر جامعه کمک کنیم .
نماینده ولی فقیه در استان قزوین، استاندار، جمعی از مسئولان، ائمه جمعه ، جماعت و جمعی از طلاب در این همایش حضورداشتند.
7390** 6012خبرنگار : گیتی سیمیاری ** انشتار دهنده : علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.