به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، کریم حبیبی انبوهی افزود: اعتبار مربوط به این طرح ها یک هزار و 40 میلیارد ریال است.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین همچنین اظهار کرد: از این تعداد طرح 176 پروژه در شهرستان قزوین، 101 پروژه در شهرستان تاکستان، 76 پروژه در شهرستان بویین زهرا، 22 پروژه در شهرستان آبیک، 25 پروژه در شهرستان البرز و 19 پروژه نیز در شهرستان آوج به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: از این طرح ها 158 پروژه مربوط به زیرسازی و آسفالت معابر، 127 پروژه مربوط به جدول گذاری معابر، 79 پروژه مربوط به بازگشائی معابر،اجرای دیوار حائل و اجرای سنگفرش،27 پروژه مخلوط ریزی و شن ریزی،17 پروژه خدمات روستایی شامل ساماندهی مزار، غسالخانه و احداث سرویس بهداشتی عمومی هشت پروژه فضای سبز و بوستان روستائی، فضای بازی روستائی و سه پروژه ساختمان آتش نشانی و ساختمان دهیاری می باشد.
حبیبی ادامه داد: در مجموع در طول سال جاری تاکنون 751 طرح با یک هزار و 320 میلیارد ریال اعتبار توسط دهیاری های استان اجرا و به بهره برداری رسیده است که این رقم برای مدت مشابه سال قبل به ترتیب 730 پروژه با 910 میلیارد ریال بوده است.
از آغاز دولت یازدهم تاکنون یه طور مجموع سه هزار و 66 طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای استان قزوین اجرا و به بهره برداری رسیده اند.
استان قزوین دارای 842 روستای دارای سکنه است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.