به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال و توسعه استان قزوین افزود: برای سال جاری ایجاد 20 هزار شغل در استان قزوین هدف گذاری شده است و امیدواریم تا پیش از پایان سال تعهد استان در حوزه اشتغال محقق شود.
این مسئول با بیان اینکه 23 دستگاه اجرایی متولی کمک به ایجاد شغل در استان هستند،اظهار کرد: 2 کمیته استانی و شهرستانی برای راستی آزمایی در خصوص شغل های ایجاد شده تشکیل و فعال شده اند.
وی یادآور شد: 10 هزار مورد از شغل های ایجاد شده در سال جاری کد تامین اجتماعی دریافت کرده اند و برای نخستین بار صاحب شغل شده اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین همچنین از ثبت نام یک هزار و 314 تن برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر در استان خبر داد و گفت: امسال در این خصوص به استان چهار هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانکی با نرخ سود پایین اختصاص یافته است.
حبیبی همچنین بر جذب اعتبارات باقی مانده از محل تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تاکید کرد و گفت: در این خصوص امسال 500 میلیارد ریال اعتبار به شکل وام برای مددجویان قزوینی منظور شده بود که تاکنون 75 درصد از این رقم جذب شده است.
6104*3013
خبرنگار: ناصرنیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.