به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، اکبر اسکندری نژاد افزود:در این دوره از جشنواره بین المللی فیلم فجر 11 فیلم از بخش سودای سیمرغ و چهار فیلم جنبی (کودکان و نوجوانان) برای اکران در قزوین در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر استان قزوین سیزدهم بهمن ماه در سینما مهتاب قزوین برگزار می شود،اضافه کرد: از 14تا 22 بهمن ماه فیلم های این جشنواره اکران می شود.
اسکندری نژاد ادامه داد: سینما مهتاب قزوین میزبان برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کشور در استان قزوین خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به راه اندازی سه باجه بلیط فروشی در استان قزوین برای فروش بلیط فیلم های این جشنواره،گفت: سامانه اینترنتیqazvinticket.com برای سهولت در دسترسی مردم استان و تهیه بلیط به صورت اینترنتی راه اندازی شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: همچنین 2 باجه بلیط فروشی حضوری نیز برای فروش بلیط های جشنواره راه اندازی شده است.
اسکندری نژاد همچنین با اشاره به بهای بلیط جشنواره گفت: بهای هر بلیط در این مدت با تخفیف و پایین تر از رقم همیشگی سینما به میزان 70 هزار ریال و در صورت خرید مجموعه جشنواره که شامل (١٠ فیلم بخش سودای سیمرغ) می باشد، برای هر فیلم مبلغ 50 هزار ریال در نظر گرفته شده است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.