به گزارش ایرنا، علی فرخزار روز سه شنبه در نشست هماهنگی ساماندهی آستان امامزاده حسین قزوین افزود: دستگاه های متولی اجرای این پروژه شامل ادارات کل اوقاف و امورخیریه، راه و شهرسازی و شهرداری باید تعهدات خود را نسبت به این طرح فرهنگی و عمرانی اجرا کنند.
وی اظهار کرد: اجرای این طرح بدون شک بخش مهمی از نیازهای فرهنگی و معنوی شهروندان قزوینی را رفع می کند و همچنین به رونق گردشگری مذهبی در استان کمک می کند.
وی با اشاره به اینکه ساخت زائرسرا، درمانگاه و پارکینگ در این طرح گنجانده شده، گفت: اجرای این طرح باید مطابق با زمان بندی و مرحله به مرحله جلو برود.
وی با بیاناینکه این طرح به حدود 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اظهار کرد: مقاوم سازی بقعه امامزاده حسین نیز در اجرای این طرح بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد.
فرخزاد با بیان اینکه تاخیر در اجرای این طرح هزینه های دستگاه های متولی را بالا می برد، گفت: 134 پلاک مسکونی از 230 بلاک برای این طرح تملک شده است
وی یاداور شد: بیش از 50 درصد زمین های اطراف امامزاده حسین(ع) برای اجرای این طرح تملک شده اند و باید به تملک باقی زمین های مورد نظر نیز شتاب داده شود.
آستان امامزاده حسین ابن علی ابن موسی الرضا(ع) مهم ترین مکان زیارتی استان قزوین است.
6014/6012 خبرنگاز:ناصر نیلی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.