به گزارش ایرنا، مجید کشاورز قاسمی روز شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین افزود: بخش خصوصی برای کمک به پیشبرد اهداف اقتصادی کشور به حمایت های ویژه نیازمند است.
کشاورز قاسمی در ادامه با بیان اینکه نیروی آمزوش دیده برای گلخانه داری در قزوین مشهود است،اظهار کرد: از همکاری و همراهی مدیران دستگاه ها قدردانی می کنیم ولی انتظار داریم فرهنگ همراهمی و همگامی با بخش خصوصی در ظرفیت های قانونی در کل دستگاه ها و سازمان ها توسعه یابد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: با توجه به بحران آب و ضرورت توسعه گلخانه ها کمبود نیروی انسانی آموزش دیده در این حوزه کاملا محسوس است.
رییس اتاق بازرگانی،صنایع و معادن و کشاورزی قزوین اظهار کرد: توسعه گلخانه ها با آخرین متد پیشرفته دنیا از نیازهای روز جامعه است اما در این زمینه با کمبود نیروی آموزش دیده رو به رو هستیم.
وی اضافه کرد: طرح هایی برای اجرای دوره های کوتاه مدت آموزشی که بتوانند این مشکل را در کوتاه ترین زمان رفع کرده و به سایر استان ها نیز نیرو اعزام کنیم برای اولین بار در استان مطرح شده که اجرای آنها نیازمند حمایت مسئولان است.
استاندار قزوین افزود: امیدواریم با همکاری مدیران دستگاه ها این طرح مورد بررسی قرار گرفته و برای رفع این کمبود اقدام شود.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ناآرامی های اخیر،افزود: به تحلیل بسیاری بخش عمده این هنجارشکنی ها به مشکلات اقتصادی و مهیا نبودن فضای کسب و کار برمی گشت که نقش همه مسئولان و مدیران را در ایجاد و رونق دهی فضای کسب و کار و حمایت از بخش خصوصی پر رنگ می سازد.
رییس اتاق بازرگانی،صنایع و معادن و کشاورزی استان قزوین افزود: با این تلنگر باید به مسئولیت خود برای بهبود فضای کسب و کار به شکل جدی تر نگاه کنیم.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.