حمیدرضا خانپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی کاسپین 2 (آبیک) افزود: سرمایه گذاران مکلف هستند ظرف 30 از دریافت زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی، واحدهای تولیدی خود را احداث کنند و اگر این اقدام صورت نگیرد و اراضی دریافت شده راکد باقی بماند براساس مقررات این زمین ها از نفرات قبل خلع ید شده و به سرمایه گذاران جدید واگذار می شود.
وی با بیان اینکه این اقدام در راستای جذب سرمایه گذاران واقعی و حمایت از تولید و اشتغال پایدار صورت می گیرد،اضافه کرد: اراضی صنعتی واگذار شده که در آنها فعالیت و ساخت و سازی ضورت نگرفته است و راکد هستند، جهت تعیین و تکلیف در مرجع حل اختلاف مستقر در شرکت شهرکهای صنعتی مورد بررسی قرار می گیرند و با همکاری دستگاه قضایی ساماندهی شده و به سرمایه گذاران جدید واگذار می شوند.
خانپور در ادامه با اشاره به بازدید خود از شهرک صنعتی کاسپین 2، گفت: با توجه به نزدیکی این شهرک به تهران، متقاضی سرمایه گذاری در آن زیاد است اما با کمبود اراضی در این مجموعه مواجه هستیم از این رو از مسئولان استان تقاضا داریم تا اراضی شهرک دانشگاهی در جوار این شهرک که تاکنون تنها 2 واحد دانشگاهی در آن تاسیس شده است به شرکت شهرک های صنعتی قزوین الحاق شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین همچنین از پیگیری برای خریداری اراضی آستان قدس رضوی در جوار شهرک صنعتی کاسپین 2 خبر داد و گفت: با افزودن این اراضی بستر خوبی برای جذب سرمایه گذاران خارجی و داحلی در این شهرک بوجود می آید.
در شهرک صنعتی کاسپین 2 تاکنون 106 قرارداد بین سرمایه گذاران و شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین برای ساحت واحدهای تولیدی منعقد شده است که از این تعداد تاکنون 13 واحد ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
شهرک صنعتی کاسپین 2 در شهرستان آبیک قرار دارد.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.