به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا استان قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری روز پنجشنبه یادآور شد: به منظور کنترل و کاهش وقوع سوانح دلخراش در محورهای روستایی 10 مرحله طرح آموزش راکبین موتورسیکلت ها برگزارو به شرکت کنندگان کلاه ایمنی اهدا شده است.
وی در خصوص این طرح بیشتر توضیح داد و گفت: امسال با هماهنگی اداره کل امور روستایی استانداری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برنامه ریزی لازم جهت آموزش راکبین موتورسیکتها و اهدای کلاه ایمنی به راکبان در روستاهای امیر آباد نو، عبدل آباد بشاریات، رزجرد، اردبیلک، ناصر آباد، خونان، خوزنین، قرقسین و شهر کوهین انجام شده است.
این مسئول انتظامی همچنین گفت: با بررسی و تجزیه و تحلیل سوانح مربوط به موتورسیکلت ها در راههای فرعی و روستایی ، محورهای پر تصادف استان شناسایی شده اند.
وی اظهار کرد: با اجرای طرح آموزش راکبان موتورسیکلت ها و اهدای کلاه ایمنی به آنان از ابتدای سال تاکنون شاهد کاهش نرخ تصادفات و متوفیان موتورسیکلت ها در راههای روستایی استان بوده ایم.
این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: از راکبان موتورسیکلت ها در راه های استان بالاخص راههای روستایی تقاضا داریم ضمن پایندی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از کلاه ایمنی در حین رانندگی استفاده کنند.
استان قزوین دارای 217 کیلومتر آزادراه، 292 کیلومتر بزرگراه، 25 کیلومتر راه اصلی و 563 کیلومتر راه فرعی است.
3013
خبرنگار: حدیقه بابایی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.