به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان قزوین که با حضور معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش برگزار شد،افزود: این شورا یک نهاد برای تصمیم گیری و تصمیم سازی در خصوص آموزش و پرورش در استان ها است که می تواند براساس ویژگی های هر منطقه متناسب با کاستی ها و امکانات برای پیشبرد فعالیت های این حوزه تصمیم بگیرد.
وی با تاکید بر بهره گیری از همه ظرفیت ها برای کمک به آموزش و پرورش، گفت: بدون پشتیبانی و همفکری همه نهادها وسازمان ها پیشبرد اهداف در این حوزه ممکن نیست.
استاندار قزوین ادامه داد: حدود 40 سال قبل انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام و با مشارکت همه اقشار مردم به پیروزی رسید درحالی که جریان کمونیستی و سرمایه گذاری دین را افیون توده ها می دانست.
وی افزود:ا نقلاب با صبغه دینی در آن شرایط به پیروزی رسید و باید توجه داشت آنچه که پایداری نظام به آن وابستگی دارد کارآمدی نظام در عرصه داخلی و بین المللی است.
استاندار قزوین با بیان اینکه دشمنان می کوشند کارآمدی نظام را زیر سوال ببرند،افزود: باید همه تلاش کنند نظامی کارآمد داشته باشیم که این مساله به عملکرد مستقیم همه دستگاهها و نهادها به ویژه آموزش و پرورش بستگی دارد.
زاهدی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش هسته ای اصلی در شکل گیری نیروهای کارآمد در هر جامعه به شمار می رود.
وی افزود:در حال حاضر مهمترین کار آموزش و پرورش استقرار پایه دوازدهم است و با انجام این کار حدود 500 هزار نفر در کشور و 10 هزار نفر در استان به تعداد دانش آموزان ما اضافه می شود بنابراین هم سازکار و فیزیکی این موضوع و هم نیروی آموزش دهنده باید در این زمینه فراهم باشد.
وی خاطر نشان کرد: همه باید کمک کنیم تا این مرحله حساس و مهم را پشت سر بگذاریم چرا که اگر این موضوع خوب مدیریت نشود موجب ضربه و آسیب خواهد بود.
استان قزوین دارای 230 هزار دانش آموز است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.