به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در دیدار بامعاون وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد: زمانی‌که پایه نظام تربیتی - آموزشی ما محکم شود همه حوزه‌های کاری کشور مستحکم خواهد شد.
امام جمعه قزوین افزود: افتخار انقلاب ما اجرای شعار «سیاست ما عین دیانت ماست» و تمام موجودیت دین گره خورده با سیاست است، قرآن کریم روی سیاست دینی تاکید دارد نه دین سیاست‌زده، اما گاهی فضاهای سیاسی آلوده و سیاست بازی‌ها یا اجرای دین سیاسی و قرآن سیاسی و منفعت طلبی، شرایط یک استان یا کشور را با مشکل مواجه می‌کند.
وی اظهار کرد: در شرایط امروز استان باحضور آقای زاهدی( استاندار) و فضای آموزش و پرورش امیدواریم کارها در مسیر خوبی پیش برود و در این فضای جدید بتوانیم رسالت تربیتی و آموزشی خود را به نحو احسن پیش ببریم.
معاون دوره متوسطه وزیر آموزش و پرورش نیز با اشاره به همکاری خوب حوزه و آموزش‌وپرورش اظهار کرد: در گذشته ما فقط بحث سرباز معلم را اجرا می‌کردیم، اما طی سال جاری در راستای اجرای سربازی طلاب مجوز 500 نفر از دفتر مقام معظم رهبری کسب شد.
علی زرافشان افزود: این سربازان طلبه در مدارس شبانه‌روزی برای خدمات مشاوره‌های دینی و اقامه نماز به کارگرفته خواهند شد.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در سفر خود به قزوین همچنین در شورای معاونان آموزش و پرورش و پنجمین شورای آموزش و پرورش استان شرکت کرد.
7388/6012 خبرنگار: پریسا نوروزی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.