به گزارش ایرنا، این نمایشگاه با حضور علی فزخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با حضور 40 مشارکت کننده افتتاح شد.
نهمین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی از 26 تا 29 دی ماه به مدت چهار روز در فضایی به وسعت چهار هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین آغاز به کار کرده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در آیین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: امروزه صنعت خودرو باتوجه به نیاز مردم از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار شده و توجه به آن رونق اقتصادی و شکوفایی بخش تولید را به دنبال دارد.
علی فرخزاد افزود: برگزاری این نمایشگاه گامی در راستای معرفی بهتر توانمندی های صنعت خودرو و صنایع وابسته به آن در قزوین است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین نیز در خصوص این نمایشگاه گفت: ارائه آخرین محصولات و تولیدات بخش های مرتبط با خودروهای سواری و قطعات مرتبط، افزایش اطلاعات متخصصان و علاقه مندان این صنعت و برقراری ارتباط مستقیم جهت تامین نیازهای تولیدکنندگان از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی است.
هادی طاهرخانی افزود: در این نمایشگاه مشارکت کنندگانی از استان های قزوین،تهران و مازندران حضور داشته و محصولات و تولیدات خود را به مردم عرضه می کنند.
طاهرخانی افزود: علاقه مندان می توانند از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از دهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی در مدت برگزاری بازدید کنند.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.