به گزارش ایرنا سرپرست فرمانداری البرز در این نشست گفت: اعطای این مجوزها در حووزه های کارآفرینی موجب آمادگی هنرجویان برای ورود به بازار کار می شود.
محمد نصیری با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پروش افزود: تصویب و اجرای طرح اعطای مجوز فعالیت برای هنرجویان دختر و پس،ر موجب خودباوری و مهارت آموزی آنان نیز خواهد شد.
معاون پشتیبانی آموزش پرورش البرز نیز در خصوص طرح اجرا شده در یکی از هنرستان های شهرستان البرز گفت: این دانش آموزان توانسته اند دررشته دوخت روپوش مدارس رتبه اول را در استان کسب نمایند.
وی این طرح را موجب شکوفایی هنرجویان و جذب سهمی از بازار با تولیدات کم هزینه دانست و خواستار استفاده از سایر رشته ها چون عکاسی و مکانیک خودرو برای ورود به این عرصه نوپا شد .
امام جمعه الوند نیز اظهار کرد: باید این مهم به گونه ای مدیریت شود تا حقوق صنفی شاغلان تامین شود و اصنافی که در این شرایط اقتصادی مشغول به فعالیت هستند و بار مسئولیت خانواده بر دوش آنهاست متضرر نگردند و اجرای این طرح موجبات نارضایتی عمومی را فراهم نکند.
دراین نشست مقرر شد طرح اعطای مجوز به هنرجویان به صورت آزمایشی به مدت یکسال اجرا شود و پس از آن ایرادات و مشکلات و مزایای طرح با نظرات کارشناسی سنجیده و نسبت به ادامه یا توقف طرح اظهار نظر شود.
لزوم همکاری آموزش پروش با شهرداری برای تعریض معابر در بیدستان، تغییر کاربری فضاهای آموزشی و تقدیر از برگزیدگان حوزه پرورشی از دیگر مباحث این نشست بود.
شهرستان البرز متشکل از چهار شهر الوند، محمدیه، بیدستان وشریفیه و دو بخش مرکزی و محمدیه است.
6012خبرنگار: حدیقه بابایی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.